Warunki Świadczenia Usług Serwisowych
Niniejszy dokument określa zasady świadczenia usług przez firmę 4SURE.PL Kacper Święch. Prosimy o dokładne zapoznanie się z jego treścią.
1. Definicje
1.1. W niniejszym regulaminie następujące pojęcia oznaczają:
- Regulamin – ten dokument określający zasady świadczenia usług przez 4SURE.PL Kacper Święch;
- Serwis – 4SURE.PL Kacper Święch z siedzibą w Limanowej, realizujący usługi serwisowe zgodnie z niniejszym Regulaminem;
- Klient – każda osoba fizyczna lub prawna korzystająca z usług Serwisu;
- Konsument – osoba fizyczna korzystająca z usług Serwisu w celach prywatnych, niezwiązanych z działalnością gospodarczą;
- Producent – firma produkująca urządzenia objęte usługami Serwisu;
- Diagnoza – proces ustalania przyczyn usterki urządzenia oraz sporządzanie kosztorysu naprawy;
- Sprzęt – urządzenia elektroniczne dostarczane do Serwisu w celu wykonania usługi;
- Podwykonawca – osoba lub firma współpracująca z Serwisem w zakresie realizacji usług.
2. Zasady ogólne
- 2.1. Serwis świadczy usługi naprawy i konserwacji urządzeń zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- 2.2. Niniejszy Regulamin reguluje procedury świadczenia usług przez Serwis, w tym warunki gwarancji i zasady rozpatrywania reklamacji.
- 2.3. Gwarancja na wykonane naprawy wynosi 3 miesiące od daty zakończenia usługi, pod warunkiem przedstawienia dowodu zapłaty.
- 2.4. Przekazanie urządzenia do naprawy jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. Klient może zaakceptować Regulamin również przez internet lub osobiście w siedzibie Serwisu.
- 2.5. Klient otrzymuje dostęp do Regulaminu przy składaniu zamówienia lub korzystaniu z usług Serwisu.
- 2.6. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów są zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Serwisu.
- 2.7. Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Prawa Konsumenta
- 3.1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- 3.2. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi dostarczyć Serwisowi stosowne oświadczenie przed upływem terminu do odstąpienia. Pobierz wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- 3.3. W przypadku, gdy Konsument zażąda rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia, zobowiązany jest do pokrycia kosztów wykonanych do tej pory usług.
- 3.4. W przypadku odstąpienia od umowy po wykonaniu Diagnozy, Konsument zobowiązany jest do pokrycia kosztu tej usługi.
- 3.5. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeśli Serwis wykonał usługę w całości, a Konsument został wcześniej poinformowany o utracie tego prawa.
- 3.6. Koszty przesyłki zwrotnej lub odbioru Sprzętu ponosi Klient, chyba że ustalono inaczej.
4. Reklamacje
- 4.1. Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących świadczonych usług. Reklamacje należy składać pisemnie, korzystając z załączonego wzoru formularza reklamacyjnego, i dostarczyć osobiście lub listownie na adres Serwisu.
- 4.2. Serwis rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni od dnia ich złożenia.
- 4.3. W przypadku uznania reklamacji, Serwis zobowiązuje się do naprawy lub wymiany usług zgodnie z preferencjami Klienta.
- 4.4. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny w przypadku, gdy Serwis nie jest w stanie spełnić zobowiązań wynikających z reklamacji.
5. Odpowiedzialność Serwisu
- 5.1. Serwis ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, o ile szkoda nie wynikła z winy Klienta.
- 5.2. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane siłą wyższą lub niewłaściwym użytkowaniem urządzenia przez Klienta.
- 5.3. W przypadku uszkodzenia Sprzętu w trakcie naprawy, Serwis zobowiązuje się do naprawy szkody lub zwrotu wartości uszkodzonego urządzenia.
6. Zmiany Regulaminu
- 6.1. Serwis zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie po 7 dniach od ich opublikowania na stronie Serwisu.
- 6.2. Klienci zostaną poinformowani o zmianach Regulaminu za pośrednictwem strony internetowej.
7. Kontakt
- 7.1. Wszelkie pytania, reklamacje oraz zgłoszenia dotyczące usług Serwisu należy kierować na adres e-mail: biuro@4sure.pl
- 7.2. Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem: +48 732 497 546.
- 7.3. Adres korespondencyjny: 4SURE.PL Kacper Święch, Koszary 83, 34-600 Limanowa, Polska.
Regulamin obowiązuje od dnia 02.09.2024 r.